Offentlig anskaffelse_201x111

Offentlig anskaffelse

Gildeskål kommune ønsker å legge til rette for innkjøp fra lokale bedrifter. Bruk informasjon om anbudskonkurranser og gi oss ditt tilbud i h.t. konkurranseinformasjonen.

Åpen anbudskonkurranse for inngåelse av rammeavtaler på kjøp av elektrikertjenester og elektromateriell.

Gildeskål kommune og de øvrige kommunene i Samordnet Innkjøp i Salten (SIIS), innbyr til åpen anbudskonkurranse for inngåelse av rammeavtaler på kjøp av elektrikertjenester og elektromateriell.
Konkurransen er kunngjort i Doffin. Klikk på linken for å komme direkte til kunngjøringen https://www.doffin.no/Notice/Details/2017-868342
Konkurransegrunnlaget finner du ved å trykke her.
Leveransen skal tildeles kommunevis.
Gildeskål kommune oppfordrer leverandører av elektrikertjenester og elektromateriell til å levere inn tilbud innen fristen som er satt til 03.04.2017 kl. 12.00.

 

Gildeskål kommune | Inndyrveien 72, 8140 Inndyr. Postboks 54, 8138 Inndyr | Telefon: 75 76 06 00 | Faks: 75 75 75 11 | E-post: postmottak@gildeskal.kommune.no | Org.nr: 845901422
|

Ansvarlig redaktør: Rådmann Helge D. Akerhaugen. Alle henvendelser vedr. innhold rettes til Servicekontoret

Web levert av CustomPublish AS