Rådmann Helge D. Akerhaugen

Nummer tre i Nordland

Vi klatrer!

Forbrukerrådet har testet hvor gode kommunene er til å hjelpe folk som har spørsmål om ulike kommunale tjenester. Det er naturlig nok de største kommunene som gjør det best, men årets test viser at også en liten kommune kan være god.

Kommunene har ansvar bl.a. for at vi har lege og skole å gå til, vann i springen, og omsorg når vi blir gamle. Forbrukerrådet peker på at det derfor er viktig at det er enkelt å komme i kontakt med kommunen, og at de gir gode svar.

- Når Gildeskål går solid fram i denne undersøkelsen, viser det at vi er på rett vei. Så skal vi bli enda bedre, bl.a. ved hjelp av konstruktive tilbakemeldinger fra våre oppdragsgivere som er innbyggerne i Gildeskål, sier rådmann Helge D. Akerhaugen.

Gildeskål kommune | Inndyrveien 72, 8140 Inndyr. Postboks 54, 8138 Inndyr | Telefon: 75 76 06 00 | Faks: 75 75 75 11 | E-post: postmottak@gildeskal.kommune.no | Org.nr: 845901422
|

Ansvarlig redaktør: Rådmann Helge D. Akerhaugen. Alle henvendelser vedr. innhold rettes til Servicekontoret

Web levert av CustomPublish AS